Hold Tight!

Grym låt av Chris Decay!

Är hemma och äter lite mellis, ska snart iväg och plocka upp Cessan. Om jag har tur har hon fått ihop allt hon ska ha med sig hem till mig som hon behöver inför utgången imorgon. Vi ska möta upp Josse för lite häng. Vet inte rikigt vad vi ska göra, inte nåt dyrt iallafall, eller vad får man för 149 kr? En kaffe? Tröja från H&M? En middag?

Cess ska bli sminkad på MakeUpStore imorgon, sånt är alltid kul, speciellt när hon ska få öva på mig sen, hehe..

 

 

Nej nu måste jag byta om från mina otroligt förtjusande jobbkläder (jag ska lägga upp en bild nån gång) till när mer, vad säger man? Trivsamt? Typ leggings och t-shirt får det bli!


Kommentarer
Postat av: josse

hahaa ja jag ska lära dig allt jag kan (det vill säga ingenting)... ja jag ska med ut imorrn, det har jag ju redan sagt :) ses snart, pusss

2009-09-24 @ 16:14:54
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Jos

Hehe ja leggins gillar vi juh ;)

2009-09-25 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0