Nya kameran är häääär!

Åh, den är så rosa och fin! Jättesöt, väger nästan ingenting och tar jättefina bilder. Har varit ute och tagit lite bilder på stan också, kan ju säga att Jonas kamera tog lite finare, men hans är ju värsta proffsprylen.

Bilder tagna med Js kamera, sjukt bra kvalitet.

Jonas med sin fina kamera, och jag med min. Inget direkt nöjt ansikte där, men det är jag kan jag säga. Blä är helt slut nu ska verkligen gå och lägga mig. Känner mig så dålig för att jag inte pallade att åka iväg till Mica och Toni, det kändes alldeles för långt till Hammarby Sjöstad för att åka kommunalt till, jag ville egentligen bara packa upp kameran ta en bild sen hoppa ner i sängen. Men det blev ju inte rikigt så. Jaja, tur att jag börjar sent imorrn så jag får sova några timmar. Inget planerat för kvällen imorrn, hur känns det egentligen? Ska bli rätt skönt att bara vara hemma om inte annat, sånt är ju rätt sällsynt...

Men! Planerna för helgen har jag åtminstonde:
- Jobba lör 09-14 (urk)
- Middag och utgång med Josse, Mike flyttar ut.
- Fika/lunch med gamla klasskompisarna, Paulina flyttar in.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0