Pärm = organisation

Snodde precis med mig en pärm som jag ska lägga in alla mina viktiga papper i, vilket mest är fakturor, och som jag ska betala nu, EN SATANS P-BOT!

Jag blir så trött på att parkera i stan, helt galet svårt att få parkering efter klockan sex. Dessutom envisas Stockholms stad med att ha städdagar nästan överallt året om. Jag kan ioffersig hålla med om att det behövs städas, men det finns ju inga parkeringsplatser!!

Jo, just det, det går ju såklart att parkera i ett garage för 50 kr/timmen, men ja menar då kan man lika gärna ställa sig olagligt, det blir i princip lika dyrt som att få böter.

Så nu ska jag bli 550 kr fattigare från mitt redan tomma konto, det går ju inte att vänta till lönen, boten måste vara betald inom åtta dagar. Jaja, vad ska man göra?

Ska gå en sväng med Ewe nu.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men tja fan!

2009-09-23 @ 16:04:31
URL: http://rya.blogg.se/
Postat av: Jonas

D e mkt uppskattat att du uppdaterar mkt o ofta :) Behöver inte va långa inlägg men nåt litet iaf ! =D

Keep going on that way!

2009-09-23 @ 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0