Power nap


Änntligen hemma från jobbet! Var nere på Coop och handlade diverse till ikväll, middag och dyl, men glömde såklart att köpa STRUMPBYXOR, shit det var ju typ det enda jag verkligen behövde, men som tur är hittade jag ett par gamla i min lilla låda. Nu ska jag lägga mig lite på soffan och titta lite på insidan av ögonlocken en stund innan jag måste göra mig iordning, snart kommer lite löst folk hit. Inför kvällen hoppas jag att vi tar en sväng förbi nya Sergel Grodan, lite Soap Bar och till avslutning my favourite, White Room. Gosh vad roligt jag har haft där.

Dagen outfit dåra, ska bli en svart klänning med nitar, typ, strumpbyxor och en liten väska.

"Jag har en känsla, att ikväll kommer bli en bra kväll.."



Ikväll köööör vi!!

Trevlig fredag alla, en liten update kommer i morgon.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jos

Du måste ju ta bild på den outfiten! D låter nästan lite Kenza över d hela ;D hihi

2009-09-25 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0