Snart dags för lunch, yeej!

Shit, vad hungrig jag är! Åt ändå frukost imorse och ett äpple nyss, ändå är det världens liv på min mage! Måste äta snart, har ju faktiskt matlåda och grejer. Haft en helt okej morgon, solen skiner och det är skönt i luften. Har fått springa runt lite också, det känns bra att röra på sig på en gång. Det blev inget fifflande med bloggen igår, min fina Jonas, programeraren, skulle hjälpa mig med färger och grejer, men det blev ju så sent! Jag satt och kollade på ett avsnitt från första säsongen av True Blood, så bra! Sen var det dags att müsa lite i sängen och sen sova. Skulle ju vara på jobbet klockan 07.00 i vanlig ordning, vilket jag inte var, men ändå.

Dagens att göra:

*Köpa en hålslagare, inte ett enda av mina papper som skulle in i min nyfunna pärm hade hål på sidan, jag hade inte direkt lust att göra hål för hand, ser ju fruktansvärt oproffsigt ut.
*Träffa Cessan och Josse, det blir nog en promenad och fika.

Och för att påminna alla, imorgon kommer LÖNEN. Nu ska jag ägna mig åt att smida planer till vad det ska gå till hehe.. Ska dessutom köpa en present åt hjärtat också, det ska bli roligt.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Jos

men vad ska du äta då? vad har du ens för matlåda? Lax lr kyckling kanske? :P

2009-09-24 @ 11:07:23
Postat av: Issa

hihi, lax med ris! hur bra som helst! men imorrn ska VI luncha!! :)

2009-09-24 @ 12:03:26
Postat av: jossan

haha ditt matvrak! :P jag är helt chockad av att du faktiskt bloggar!! skitbra. Har gjort reklam för dej :P



det började spöregna typ 1 sekund efter vi la på här också kan jag meddela!! blixtrar&dunder :) vi lär ju va hemma hos någon ikväll istället?

2009-09-24 @ 13:27:32
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0