Söndagkväll

Nu är helgen slut igen, vad hände?

Fredagens utgång blev inte rikigt som planerat, men det var kul ändå. Rätt mycket folk hemma hos mig/oss på förfesten, runt tio personer. Josse, Cess, Carro +2, Lina stod på min gästlista. Det var massa fixande, tre stycken som skulle duscha, sminka sig, låna kläder och dyl. Det var rätt bra pumpande ur högtalarna också, vi fick tydliga klagomål dagen efter av en väldigt grining granne som bor under. Tydligen ska jag vänta mig ett samtal från värden i veckan, ooops... Vi kom iallafall iväg vid halv tolv. Det var lite olika önskemål om vart kosan skulle styras, Soap Bar eller Grodan. Jag C och L tog en taxi till Såpan, de andra åkte till Grodan. Men väl där blev C illamående, och orkade inte festa. L kände sig plötsligt trött också och lämnade mig ensam. Inte rikigt, men jag åkte vidare till Grodan. Festade på där med de andra till två, sen stämplade jag ut och åkte hem med Jonas. Det är ett roligt ställe att vara på, rätt spännande med alla rulltrappor och sånt. Jag vet inte om jag tycker att det var det bästa stället, men jag får väl ge det några chanser till.

Lite shopping hanns med på lördagen, till exempel två nya outfits. Aldrig fel. Två kjolar, två linnen, lite trosor, strumpbyxor, haha äntligen, och lite annat.

På schemat för kvällen stod det födelsedagsfest för Js kollega Carin. Väldigt trevligt, träffade massa roliga människor, aldrig fel. Cliff Barnes, på Odenplan fick ett finbesök av oss på kvällen. Det är det enda stället i stan, som jag tror iallafall, som det känns att åka finlandsfärja fast på land. Vi dansade till MeatLoaf, U2, nån hiphop och lite annat. Det är rätt skojsigt, men helt galet svettigt, och rätt grisigt. Antingen blir man på partyhumör när man kommer dit, eller så sliter man sitt hår för alla fulla och jobbiga människor. Sen vidare till Blue Moon Bar, första gången faktiskt, helt okej place. Hemgången vid tre satt som en smäck.

Dagens idag, har inte varit så mycket. Kollade på lite hästtävling och sen middag hos pappa. Ska på bio snart och se "The ugly truth", den ska tydligen vara jättebra!

Oj, värst vad mycket text nu! Imorrn kommer ett lite mer lättläst inlägg.

Hörs nästa vecka! Puss


Kommentarer
Postat av: josse

"rätt spännande med alla rulltrappor och sånt" haha, du är rolig du :)

fan vad jobbigt med grannen.. var det inte någon som klagade också där på kvällen?! fan vad lamt att komma med klagomål dagen EFTER annars.. det är nog ingen fara, lite musik har väl ingen dött av! värden lär inte bry sig om det, bara det inte klagas VARJE helg liksom :)

2009-09-27 @ 23:31:34
Postat av: Jos

hEhe d låter ju som en rätt nice helg! ses snart ;P

2009-09-28 @ 10:28:09
Postat av: Issa

haha, det var ju kul me rulltrappor, jag hittade ju knappt ut för att man var tvungen att åka rulltrappa. Nej den den galna gubben som bor under hade ju gärna ått komma o knacka på så hade jag kanske sänkt, men jag tror inte heller att värden bryr sig.. men jag ska uppdatera om det sen.

2009-09-28 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0