Andra dagen

Den här dagen har gått fort ändå. Den började tidigt med stick i fingret, blodprov, vägning, frukost, insmörjning. Däremellan sov jag. Vaknade först vid elva och sen kom lunchen in klockan tolv. Fick mitt första besök runt ett och då var det älsklingen som kom med godis. Det var så mysigt, har saknat honom (på den korta tid jag har varit här). Sen var han tvungen att åka tillbaka till jobbet vid halv tre, då kom Josse och avlöste honom. Hon var här till fyra sen kom mamma halv fem. Hur kul som helst. Så det har inte gått nån nöd på mig! Man blir inte direkt hungrig av att bara ligga här, men ätit har jag gjort, så oroa er inte för det, hehe.. Egentligen vill tanten som jag delar rum med att jag ska kolla på Lets Dance med henne, men jag vill inte det. Är jag en dålig rumskompis då? Jag är inte intresserad av Lets Dance och jag har ingen lust att sitta där med henne när jag kan ligga i min säng och glo på Sex and the city. Fick dock bara med mig halva boxen, men jag kanske inte hinner se allt ändå. Jag ska trots allt kanske bli utskriven imorrn, hoppas, hoppas.. Då kan jag kolla på Tintins tävling på söndag och slipper stressa med middagen imorrn kväll.

Det blir nog inget Lets Dance, jag ligger nog kvar här tror jag. Det får bli jag, Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte istället.


Kommentarer
Postat av: josse

haha, jag hade LÄTT valt att titta på Lets dance med fistanten ;) i sällskapsrummet eller?

2010-01-23 @ 14:00:43
Postat av: Issa

mmm precis och tre andra gubbar. är du säker på att du skulle vilja det?

2010-01-24 @ 13:10:22
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0