Bästa låten

Jag har tänkt på det där. Om jag skulle ha ställt upp i Idol och fått sjunga världens bästa låt hade jag utan tvekan valt If I Could Turn Back Time med Cher. Den är så obeskrivligt bra, jag slutar aldrig tröttna på den. Brukar inte lyssna så mycket på henne annars, men den här alltså...

Coolaste jävla mormorn av alla!

 

Jobbade på Nordiska igår. Det tog verkligen på krafterna, jobbade nästan 20 timmar igår, kom hem till Jonas havl tre, orkade inte gå, släpade fötterna efter mig hela vägen hem. Har jobbat idag också, men nu ska jag äta tacos med Jonas och Mattias, sen ska vi på fest.


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

oj d va faktiskt lite oväntat låtval :) Men den e faktiskt rätt bra, tycker jag me..

2010-01-17 @ 14:35:14
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0