Biohelg

Ja fan vad jag sprang på bio i helgen! Såg The Imgainarum of Dr. Parnassus på fredagen med Gisela, Tove och Jonas. Den var rikigt bra! Visste inte vad jag skulle förvänta mig rikigt, men jättehäftig film, se den. Det hur mycket bra skådespelare som helst med, Johnny Depp, Heath Legder, Jude Law mfl. Värsta ögongodiset.

Det verkar inte funka att ladda upp bilder...

Gjorde gelénaglar hos Jos kompis på lördagen, jättefina. "Invigde" dem hos Jonas pappa på middag i Waxholm, jättegod mat och trevligt sällskap. Sen var det tillbaka in till stan och titta på "Sherlock Holmes". Den var också urbra! Nu fick man se mer av Jude Law också, hehe...

Fick mejl från Tradera igår, jag la ett bud på en skepparkavaj för nästan inga pengar alls. Det var däremot inga bud lagda och jag såg liknande annonser med andra storlekar ute och det var inga bud lagda där heller. Borde man bli nervös då eller? Att det ska vara nåt skumt? Jaja, jag har ju hur som helst köpt den, men sen får det räcka. Jonas tror att jag kommer bli fattig, nån mer som tror det?

Ska iväg till jobbet snart, imorgon ska jag gå på en kurs, ska bli kul.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0