Hur man spenderar en fredag på bästa sätt

Usch jag hade nästan svårt att sova igår när jag visste hur mycket jag skulle göra idag. Jobbet klockan 07-1530, däremellan har jag tid på Karolinska sjukhuset för att gå på undersökning av eksemen. Jättekul, ska dessutom gå på två ytterligare och ett annat läkarbesök nästa vecka, det är ett sånt skojsigt som man ska göra som tjej och fyller 23 (!) år. Nån vet nog vad jag menar.

Hoppas att undersökningen kan ge något typ av resultat, jag skulle vilja ha tabletter mot att jag kliar sönder mig själv på nätterna, det är outhärdligt. Jag har alltid små blodfläckar i sängen precis under huvudkudden där mina uppkliade sår har börjat blöda, även på mina kläder. Jag mår dåligt av mig själv.

Ska iväg och jobba på Nordiska idag, startar klockan 1600, alltså raka spåret dit. Jag har sagt att jag kan jobba sent, vilket betyder att vi kommer gå därifrån två i natt. Känns väl kul, men ska jobba imorrn bitti klockan 0900. Ingen rast och ingen ro.

Till sist vill jag säga att jag inte blev ett hål rikare, ska bli det om ca två veckor, men däremot blev Jos det! Det var skitkul! Jag älskar sånt. Har bestämt att jag ska pimpa min stav med bling istället för att byta ut den, det kommer bli jättefint! Så nu kommer han få kämpa med att tvätta och grejer, men resultatet blir bra, I can promise that!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

naaw va stackars, men du klarar d, d vet jag! ;) och va duktig o ambitiös du är :) Tack igen för igår =D

2010-01-15 @ 11:19:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0