Konstig känsla

Just nu är jag på Karolinska sjukhuset i Solna. Jag ligger på hudavdelningen och nu ska jag äntligen få hjälp med mina utslag. Jag har mått riktigt dåligt de senaste dagarna, trodde inte att det skulle kännas så illa... Nu ligger jag iallafall här och tycker synd om mig själv. Lite iallafall. Jag kommer ligga här som en liten tant och vänta på att nån ska komma med medicin, salva, mat eller kaffe. Sjukhusmat är väl inte det godaste kanske heller. Det var både bra och dåligt att läggas in nu. Fick bara en halv karensdag på jobbet, är kompledig imorrn så det blir bara måndag, tisdag och i värsta fall onsdag som jag måste ligga här. Däremot hade jag jättemycket saker att göra i helgen. Gå på Bellas examen med middag, hämta Tintin på Arlanda, ha mys med Jonas, titta på tävling på lördag, födelesedagsmiddag för mamma, rida på söndag. Nu blev det som sagt andra planer. Till exempel ligga i en trist liten säng och få massa konstiga lukter i näsan, typ gamla tanter och äckliga salvor. Blä. Jag får väl hoppas på det bästa, det känns som om det kommer att bli bra nu. Oj vad mycket svammel det blev nu. Jaja, det är massa grejer som flyger runt i huvudet. Det verkar som om man skulle haft med sig lite mer kläder hit, jag har inte ens en tröja. Jag kommer gå runt i fula sjukhuskläder och se miserabel ut.


Min doktor

Nu ska jag vänta på mat.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag kommer och räddar dig med sjukgodis, film och kläder imorgon. pussar

2010-01-21 @ 20:31:45
URL: http://rumnsex.wordpress.com
Postat av: josse

ja det ÄR synd om dig, men det här klarar du!!!!! sjukhus är mysigt! och slutresultatet kommer ju vara värt några sjukhusdagar! Imorgon kommer jag på besök och livar upp dig :D

2010-01-21 @ 22:31:47
Postat av: Remenaldo

Men d e bra asså att du förhoppningsvis blir bättre liksom :)

2010-01-24 @ 13:14:44
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0