London baby!

Nu har vi äntligen lyckats boka en resa! Vi (jag och Jonas) pratade om det redan i höstas att försöka åka i oktober eller så men det fanns inte tid. Nu har vi hittat en superbra resa till London den 25 februari till 28 februari. Helt perfekt! Om precis en måndad och när vi har fått ny lön. Den blev lite dyrare än vi först tänkte, men lite sponsring ska jag nog få tag i. Det bästa är nästan att jag inte behöver ta någon semester, är kompledig på fredagen. Hotellet ligger ca 500 meter ifrån Buckingham Palace och Big Ben, dock hade det bara en sjärna men man ska inte lita för mycket på stjärnorna va?


Ser mer ut som ett fängelse, hehe.

Det ska bli så skönt att åka bort lite, även om det inte är solen som jag åker till direkt. Den här månaden har jag sagt att jag inte behöver något, jag ska spara alla mina pengar till London istället. Det kommer säkert att vara dyrt när jag väl är där, men det kan det väl vara värt.

Som det ser ut på sjukhusfronten så blir jag kvar här till imorgon lunch, vilket känns okej, då får jag en sista behandling här. Dessutom verkar det som om läkarna har en plan åt mig, vilket känns JÄTTESKÖNT! Att jag äntligen ska bli av med alla jävla röda märken och kliande områden. Ska gå på ljusbehandling två gånger i veckan och använda någon kräm som inte innehåller kortison för att hålla eksemet i skick.

Btw, det där med att spara pengar, på lördag tänkte jag göra av med 450 spänn på SMÄRTA och BLING. HIHI.


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Va skönt att de har en plan för dig o behandlingen ! :)

Vadå smärta o bling!? Du menar piercing lr..? ;D

2010-01-25 @ 14:30:44
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Issa

mmm, jag har väl tänkt det. dura?

2010-01-25 @ 14:31:48
URL: http://isabellio.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

Hehe, ja jag ska väl me då, på återbesök så att säga?! =)

2010-01-25 @ 15:01:36
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej :)

Jag var i London över helgen :) Mycket underhållande :D

Ser att du också ska iväg.

Ja, en fika vore toppen :) När har damen tid? En billigare alternativ till oss fattiglappar är att vi bakar något typ hemma hos dig och kokar eget te :P kraam

2010-02-01 @ 17:50:48
URL: http://rya.blogg.se/
Postat av: Hannapanna

SUUUPER :D

Det blir toppen. Jag kan ju svänga förbi dig efter jobbet. Vet ju riktigt inte vilken tid jag jobbar eftersom det svänger beroende på jobben, men runt fyra lär jag komma loss. Vart bor du?

Nästa vecka blir kalas. Ser fram emot det.

Kram Hanna

2010-02-02 @ 19:05:44
URL: http://rya.blogg.se/
Postat av: Europabiil

Hej isabelle hej då hej då!!



Du får va du får begrips!! ja de begrips

2010-02-04 @ 07:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0