Ny dator

Inte jag då, men murveln har köpt en ny. Tydligen nån megabra historia med dubbla skärmar och massa bra grejer hit och dit. Inte mig emot, så länge jag kan surfa på den så är det lugnt.

Tog en fika med Jos efter kursen igår. Ibland har man lite otur. Vi skulle ha en föreläsare som vi hade hört jättemycket om efter lunchen, men då hade han fått förhinder och kunde inte komma. Då hade vi istället två gubbar som satt ner längst fram och läste direkt ur en pärm. Rätt fantasilöst. Efter tog vi en sväng förbi en affär, jag ska nog lägga upp bilder imorgon om hur det såg ut. Det var stängt så vi tänkte gå förbi i eftermiddag, hehe, det ska bli så kul.

Hade även en liten "dejt" igår med mitt ex. Vi har inte setts på 1,5 år så det var både roligt och konstigt att träffa honom. Men det är alltid kul att träffa någon man inte har sett på ett tag. Man blir påmind om massa olika saker, vissa grejer är väl mer jobbiga än andra men det får man ta. Vi pratade om hur vår relation såg ut på slutet och hur vi slutade höras på. Jag kan bara säga att jag mår bra nu och att jag har kommit över honom, men det tar tid. Vi ska nog hålla kontakten lite grann ändå, det kan vara roligt.


                                                               -
Tiden läker alla sår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0