Nytt år, nya tag.

Jag undrar hur detta året kommer att se ut. Jag har faktiskt inte funderat så mycket på det, just nu vet jag inte ens vad jag ska göra om en månad. Några tankar har flugit runt i huvudet om vad jag ska hitta på. Jag har tänkt att försöka resa lite, även om det inte är några långresor så är det ju kul att bara komma iväg nånstans. Tittade på billiga biljetter till London i mitten på mars, det blir nog lagom, då kanske jag har hunnit spara lite pengar också.

Sen vet jag inte vad det blir av i sommar, kanske Visby vecka 29, det var nästan den roligaste veckan jag varit med om, segling nånstans eller utlandsresa till Kroatien eller liknande. Jag måste sätta mig ner och fundera lite på vad det blir av. Samtidigt känns det konstigt att planera redan nu, men det kanske är bra? Jaja, nånting bra av det blir det nog.

Det nya året då, inledes med en hejdundrande fest, nästan bästa nyåret efter Åre. Allt var så fint och välplanerat, det kändes som ett proffs hade gjort det. Det har redan gått en vecka och det känns som om julledgiheten är bortglömd. Nä inte riktigt, men den känns avlägsen.

Nu ska det nya året startas med lite sparsamt ätande och drickande, minder eksem och mer träning. Idag börjar jag med att tvätta.


You rock my world baby. Love you. <3


Kommentarer
Postat av: Jonas

And You rock mine! Love you!

2010-01-08 @ 07:48:32
URL: http://rumnsex.wordpress.com
Postat av: Jonas

And You rock mine! Love you!

2010-01-08 @ 08:10:31
URL: http://rumnsex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0