Tradera

Jag har verkligen upptäckt en ny sida! Det är skitkul att kolla på grejer som folk säljer och köper, man blir nästan beroende! Hehe, jag har inte tänkt att köpa nåt mer än Heidi Klum t-shirten som jag har lagt ett bud på 21 kr på. Det känns som ett fair pris tycker jag! Kollar även på en likadan väska som jag har beställt, om det var dumt eller inte att beställa den från en sida vet jag inte, den är ju ny, men kanske lite dyrare. Jag ska följa en väska och se vad den slutar på och sen får jag avgöra om jag har gjort en dålig affär.

Pst, ska visa väskan när jag har fått hem den, det borde vara nästa vecka, Hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: josse

haha, told you so ;)

2010-01-08 @ 14:30:32
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0