Dåligt med uppdatering...

... jag vet.

Har ingen rikigt bra ursäkt till det, men jag har inte orkat ta mig tid. Eftersom det är som en dagbok borde jag verkligen försöka skriva en rad eller två varje dag, men det vill sig inte.

Senaste som har hänt är resan till London. Det var hur mysigt och kul som helst. Hotellet som jag la upp en bild på tidigare var lika risigt som det såg ut. Med andra ord, det gick inte att bo där. Vi bodde en natt sen checkade vi ut och tog in på ett annat, bra mycket fräschare. Det kostade en slant också, men det var det värt.

Jag tror inte att vi lyckades pricka in exakt alla turistgrejer, men en hel del iallafall! Bilder kommer på det.


Piccadilly Circus gick vi över!

Idag ska jag börja rensa min garderob, Angie ska komma och hjälpa mig. Det är inte många dagar kvar innan Jonas flyttar in. Han ska vara ute ur sin lägenhet på söndag och allt ska helst vara klart hos mig. Jag började lite smått igår och insåg huuur mycket det var att göra. Vi har ett helt rum att tömma till och börja med, det är fullt med svarta sopsäckar, sen ska det fyllas med saker. Säng, matta, byrå, tavlor, spegel. You name it. Jag måste rensa ur mina lådor och hela garderoben för att vi ska få rum. Men det ska bli kul! Det kommer bli så fint när det är klart.

Jag lägger upp bilder i eftermiddag på London och på det (förhoppningsvis!) klara rummet.

 


Kommentarer
Postat av: josse

sounds goood !

2010-03-03 @ 14:56:18
Postat av: angie

Fan att jag inte kunde komma!!! :(

hoppas att det gick bra ändå stumpan!

Puss

2010-03-03 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0