It's frrrrriiiiidaaaaay!

Och vad betyder det då? Jo, att Isabelle ska jobba. Jobb, jobb, jobb. Har min vanliga härliga helg framför mig med jobba på Ec till halv fyra sen på nordiska klockan fyra. Sen jbba extra på Ec imorgon klockan nio. Men det känns helt okej ändå. Det är trots allt självvalt och jag kommer att överleva. I will survive. Om inte att så kanske jag inte survivar om jag inte jobbar extra, nu när la bella Italia nalkar.

Det har jag kanske inte skrivit?

Jo men visst, Italy here I come! Inte förren i maj, men tiden går fort! Js föräldrar har hus nära eller i Rimini så vi ska dit en vecka. Det kommer bli rätt skönt, då kanske jag kommer ha färg på kinderna istället för att vara genomskinlig, som nu. Så därför har jag ju en anledning att träna också. Men mest tränar jag nog inför Stokholmsveckan i Visby. Jag är helt knäpp. Det kommer vara en miljard människor där och för att inte tala om alla brudar som kommer väga 3 gram och vara SJUKT snygga. Jaja, det kommer bli rikigt roligt och vi ska bo mitt emot Gute.

Sen har jag kommit på en ny grej som jag ska göra. DA kallas det för. Kommer det vara snyggt på mig? Fast bara med en sten, mitt på armen. Gah, jag visste väl att det var en drog. I'm stuck.





En sak till, varför blev det så mycket svengelska helt plötsligt? What the fuck liksom?


Kommentarer
Postat av: jossan

what? DA?

2010-03-20 @ 14:03:59
Postat av: Nessa

Dermal Anchor är det hela långa namnet.. :P Har två vänner som har det, fast då runt naveln. rätt tufft. Men jag ska nog köra på en till tatuering tror jaa!

2010-03-22 @ 13:52:42
URL: http://almostreal.blogg.se/
Postat av: Issa

jaaa... visste du inte vad det var? :P

2010-03-22 @ 19:35:29
Postat av: josse

alltså nej... lugn och fin! Nöj dig med tatueringar tycker jag :P

2010-03-23 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0