Tvättdag

Nu har jag äntligen lyckats få internet på min dator igen så jag har laddat in alla bilder från helgen. Emellan datorn och den så kallade middagen så har jag tvättat fyra maskiner och gjort om alla lådor i en av byråena. Det känns bra när det händer saker! Nu har jag bara kvar att göra om bland lakan och handdukar och göra iordning gästrummet. Just nu ser det ut lite såhär...


Ångest, kan man ju säga.

Jag har fått lite idéer om hur jag vill dekorera väggarna här. Det känns jättekul att jag har en bild av hur jag vill att det ska se ut, sen ska det bara bli verklighet också. Så här skulle jag vilja ha Jonas gitarrer på väggen. Hihi, det är så roligt att jag har planer för hans saker... Sen gillar jag Johnny Cash också, så han kan få sitta bredvid. Beatles också. De är mina all time favourites.

 



Sen vill jag få upp lite andra tavlor och hyllor. Och sen... ja, massor. Men det kommer.

 


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Hihi va duktig du é :) o va spännande d ska bli asså ! =)

2010-03-05 @ 18:46:21
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0