Sjuk

Var sjuk igår, väldigt otrevligt måste jag säga. Var på releasefest på Battlefield Bad Company 2 som J har jobbat med ett bra tag. Det var på mitt gamla jobbställe Hotellet, vilket var skitkul! Det är alltid kul att komma och festa där speciellt när några av mina gamla kollegor jobbar kvar. Hur som helst var det galet mycket folk som vanligt och det gick knappt att ta sig fram, men det var kul ändå. Drack inte speciellt mycket, men vid halv elva började jag känna mig dålig så jag tog en taxi hem. Trodde en stund att det var vinterkräksjukan, men det verkade bara vara vanlig magsjuka. Var hemma från jobbet igår och sov nästan hela dagen och kände mig alltmänt skakis så det var skönt att jag inte gick och jobbade.


Ikväll ska Linnéa och Simon komma på middag, ska bli kul. Hoppas de tycker om min mat bara, den står i kylskåpet nu och väntar på att få komma in i ugnen och sen ätas!

Nej, dags att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0