Spännande!

Sitter och budar lite på tradera (som vanligt) och om en och en halv timme så kanske jag har vunnit en skitsnygg Beatles tavla på canvas för bara 200 spänn! Lite kommer ju till på frakten också, men det gör inget, den är rätt billig ändå. Missade en auktion igår ikväll, det är så typiskt att folk ska hinna buda över en 1 minut innan auktionen går ut.

Var och tränade igår för andra gången den här veckan. Det var skönt att komma igång, nu kommer jag bli helt knäpp och träna typ fem gånger i veckan. Iallafall ett tag. Jag ska försöka komma in i någon bra rutin så att det blir åtminstonde fyra dagar i veckan. Fick med mig Jos också. Det var kul! Han hängde inte riktigt med i all koreografi men det såg helt okej ut till slut. Träningsvärken har redan börjat smyga sig på... inte helt otippat kanske, har inte tränat ordentligt sen förra våren egentligen.

Jonas hade lagat jättegod middag till mig när jag kom hem. Det är så mysigt att bo tillsammans och att bli bortskämd med att middag på bordet!

Nu måste jag hålla koll på min auktion (och kanske jobba lite också).


Kommentarer
Postat av: jossan

ååh. Länge sen jag budade på tradera.. måste hitta en auktion NU!

2010-03-18 @ 14:46:21
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Issa

Ja gör det, jag är helt fast! Askul!

2010-03-18 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0